ul. Promyk 4,

+48 61 861 81 76
sekretariat@sp91.pl

Kategoria:

Kolejny dzień integracji klasy IV upłynął nam na zwiedzaniu Starego Rynku szlakiem polskiego godła. Na początek udaliśmy się na Poznańską Skałkę, a więc do krypty zasłużonych Wielkopolan znajdującej się w podziemiach kościoła św. Wojciecha, gdzie odwiedziliśmy grób naszego patrona Józefa Wybickiego. Później pod opieką pani Marceli Grzybowskiej i pana Karola Wiercińskiego cała klasa wyruszyła na Stary Rynek, gdzie rozpoczął się quest, w którym uczniowie rozwiązując kolejne zagadki mogli poznać historię naszego miasta i naszego godła. Czas spędzony razem upłynął nam w miłej i wesołej atmosferze.

Więcej zdjęć w >>>GALERII<<<

Kategoria:

W ramach dni integracji klasa IVa wybrała się na wycieczkę do Muzeum Rolnictwa w Szreniawie. Uczniowie mieli okazję zobaczyć jak wyglądało życie na wsi oraz poznać typowe jesienne prace w gospodarstwie wiejskim. Na  interaktywnych stanowiskach mogli spróbować swoich sił w młóceniu zboża cepami lub na ręcznej młocarni. Mogli poczuć zapach powideł i smak wypiekanego chleba ze smalcem lub serem. Wycieczkę zakończyliśmy przy ognisku zajadając smakowite kiełbaski. Więcej zdjęć w >>>GALERII<<<

Kategoria:

W sobotę 2 września uczniowie klasy IVa razem z rodzicami oraz swoim rodzeństwem przybyli na piknik integracyjny do naszej szkoły SP 91. Głównym punktem naszego spotkania była gra terenowa, podczas której drużyny złożone z rodzin naszych uczniów wykonywały przeróżne zadania, w których trzeba było wykazać się sprytem, kreatywnością, celnością, znajomością piosenek, a przede wszystkim dobrym humorem. Na zakończenie  pikniku zjedliśmy pyszne ciasta przygotowane przez rodziców naszych nowych uczniów. Była to wspaniała okazja,do wzajemnego poznania się uczniów, rodziców oraz nauczycieli.

Dziękujemy bardzo wszystkim za udział i stworzenie wspaniałej atmosfery. Więcej zdjęć w >>> GALERII <<<

Wychowawca klasy IVa

Kategoria:

Niedziela 01.10.2017 godzina 11.00 stadion futbolowo - żużlowy Golęcin. Mecz drużyny "kozły Poznań", a w przerwie nietypowy występ. Nasza klasa taneczna III/1 w 7 osobowym składzie zadziwiła wszystkich na widowni, a razem z nimi dziewczęta z klasy IV a. Było głośno, śmiesznie i wystrzałowo. Wracamy jednak szybko na salę, bo przed nami kolejny występ już 15.10.2017 o godzinie 14.00.